!چند کلّه پوک؟

Wednesday, December 20, 2006

یه زمانی به این نتیجه می رسی که باید یه کاری بکنی ، این که فلان چیز ، چیزیه که باید دنبالش باشی ، همون چیزی که باید توی زندگیت بهش برسی ، ولی ..... ولی همیشه شنیدی و گفتی که کار های بزرگو نباید دست آدمای کوچیک داد ، چون دنیا خراب می شه . این جاست که به تناقض می رسی ، دو تا بایدِ متناقض ! تو باید این کارو بکنی ؛ و کارای بزرگو نباید به آدمای کوچیک
....... سپرد . راه حل نظری تناقض راحته ، باید بزرگ شی ! ولی در عمل

این که وجهه ی آدم پیش بقیه خراب شه ، اتفاق بدیه ، ولی این که وجهه ات پیش خودت خراب شه واقعاً افتضاحه ، یکی از بد ترین اتفاقاییه که می تونه بیفته

باید زودتر از اینا شروع می کردم ، وقتی که هنوز یه کم می تونستم به خودم اعتماد کنم . همیشه اعتماد ها راحت خراب می شند ، ولی خیلی سخت دوباره درست می شند ، تازه نه به محکمی قبل . مثل بقیه چیزا ، همیشه خراب شدن
......راحته ، و درست کردن

کاش اوّل راه بودم ، نقطه ی صفر ، باید از منفی شروع کنم .
این ، یعنی که باید از منفی شروع کنم ، نه این که شروع نکنم

آمنه


1 Comments:

  • سلام
    خوبین الحمدلله؟ امیدوارم خوب و خوش باشین. ‏
    من دارم یه گزارش برای مجله تهیه می‌کنم. برای دوماهنامه حدیث زندگی که توسط موسسه ‏دارالحدیث منتشر میشه. توی هر شماره حدیث زندگی یه قسمتی با نام گفتگو با جوانان هست که ‏ضمن طرح سوالاتی در رابطه با موضوع همون شماره به درج نظرات جوانان می‌پردازه و ما دوست داریم ‏نظر بلاگرها رو هم بدونیم و اون رو تو گزارش بیاریم. برای شماره "معنای زندگی" هم یک سری ‏سوالات تهیه شده، اگر مایل باشین و این افتخار رو به ما بدین نظر شما رو هم بدونیم و به سوالات ما ‏پاسخ بدین. اگر که مایلین ایمیلتون رو برای من بفرستید. ‏
    تا با ایمیل سوالات رو بفرستم و شما از بین اونها به هر کدوم که مایلین پاسخ بدید. برای جواب دادن ‏هم با همین ادبیات وبلاگی و روزمره پاسخ بدید خیلی خوبه یا به هر سبکی که می‌پسندین. مهم ‏پاسخی است که میدید نه چیز دیگری. ‏
    منتظر ایمیل یا پیام شما در کامنتدونی وبلاگ مجله هستم!‏‎ ‎امیدوارم تا 3شنبه5دی85 سر بزنین!‏
    از حسن توجهتون خیلی ممنونم
    نشانی وبلاگ مجله:‏
    http://hadithezendegi.mihanblog.com

    By Anonymous Anonymous, at 10:16 AM  

Post a Comment

<< Home