!چند کلّه پوک؟

Monday, December 04, 2006

!!!!!!!الو!!!؟ صدای من میاد؟

بعضی وقتا قطع و وصل می شه ، یا حتی صدایی نمی شنوی یا فقط انعکاس صدای خودتو ، ولی این به این معنی نیست که صدای تو هم شنیده نمی شه ، یا این که جوابی بهت داده نمی شه ؛ احتمال داره اشکال از گیرنده ی تو باشه ، پس اگر خسته هم شدی ، باز قطع نکن ، صبر کن ، خیلی زود بالاخره یه صدایی می شنوی
.......
نترس
تو تنها نیستی
باور کن
و فراموش نکن
که اگه فراموش کنی ، می پوسه این دل گرفته ؛ اون وقته که دیگه هیچ چیزی نداری ، حتی یه دل گرفته
دلم گرفته و نگرانم که یه وقت بپوسه
و می ترسم ، با این که تنها نیستم
...........
داره صدای اذان میاد
وهیچ صدای دیگه ای نیست
...................
دلم براش تنگه ، خیلی خیلی تنگ ، باید گشادش کنم ، خیلی سخته ، اونم برای من کوچولو
خسته ام ، وهیچ کاری نمی کنم و فکر می کنم که هیچ کاری نمی تونم بکنم ؛ فقط می تونم به آدمای زیادی حق بدم که از دستم ناراحت باشند ، به همه ی آدمایی که بی تفاوت از کنارشون رد می شم ، تقریباً همه ی آدمایی که کلی دوسشون دارم . و کار دیگه ای که ازم بر میاد اینه که توی این مسئله باهاشون همراهی کنم، خودمم حسابی از دستم ناراحت باشم ؛ همین
......
صدایی نمی شنوم ، حتی قطع و وصل هم نمی شه
.......
دیگه حتی صدای اذان هم نمیاد
آمنه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home